Česká spořitelna poskytuje neslyšícím on-line tlumočení už na všech svých pobočkách

Česká spořitelna poskytuje neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo on-line přepis mluvené řeči už na všech svých pobočkách. Stává se tak nejdostupnější bankou pro lidi s různým druhem handicapu.

Díky aplikaci DEAFCOM, kterou mají bankéři k dispozici přímo v tabletech na pobočkách České spořitelny, mohou neslyšící nebo nedoslýchaví klienti pohodlně komunikovat s bankéři či se zákaznickou linkou. Aplikace nahrazuje fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.

„Naším posláním je vést lidi i společnost k prosperitě. Jsme zároveň bankou, která chce své služby poskytovat všem klientům, bez jakýchkoli bariér. Proto jsem moc ráda, že nyní můžeme už ve všech našich pobočkách a dokonce i klientském centru díky aplikaci DEAFCOM plnohodnotně obsluhovat neslyšící či nedoslýchavé klienty a usnadnit jim přístup k potřebným bankovním službám. Očekávám, že si naši poradci i neslyšící klienti díky aplikaci najdou snazší cestu k sobě navzájem a využívání aplikace se výrazně zvýší,” říká Ilona Uhlářová, která má v České spořitelně na starost projekt Banka bez bariér.

„Cílem České spořitelny je být bankou pro všechny. Proto se snažíme naše služby a náš osobní přístup přizpůsobit i lidem s různým druhem handicapu.”

Projekt Banka bez bariér od České pojišťovny, který se zaměřuje na klienty s handicapem

„Český znakový jazyk je pro neslyšící mateřským jazykem a také nejpřirozenější formou komunikace. V době technologického rozkvětu, kdy mají technologie moc zjednodušit lidem život, neslyšící pořád narážejí na složitou komunikaci v běžných denních situacích. DEAFCOM má za cíl usnadnit komunikaci mezi bankami, úřady a další institucemi a jejich neslyšícími klienty. Věříme, že možnost okamžitého on-line spojení s tlumočníkem či přepisovatelem přispěje také k větší soběstačnosti a zapojení neslyšících a nedoslýchavých do společnosti,” podotýká Jakub Minks, CEO DEAFCOM.

Spořitelna nasazením aplikace učinila další krok nejen ve zkvalitnění služeb pro lidi s různými zdravotními překážkami ale i na poli moderních technologií.

Speciální služby České spořitelny pro osoby s handicapem:

  • z celkového počtu 475 poboček je 354 bezbariérových
  • 64 poboček ve velkých městech je vybaveno orientačním hlasovým majáčkem, který usnadňuje přístup do pobočky a k bankomatům nevidomým klientům
  • bankéři ve všech pobočkách jsou vybaveni tabletem s aplikací DEAFCOM pro znakové tlumočení nebo on-line přepis mluvené řeči
  • klienti mohou využít aplikaci ve svých mobilních zařízeních pro telefonování na naši bezplatnou linku
  • 1 266 z našich 1 784 bankomatů má připojení pro sluchátka a hlasové ozvučení pro nevidomé klienty
  • 159 našich bankomatů je bezbariérových

Poprvé Česká spořitelna představila služby pro klienty se sluchovým postižením na jaře roku 2014.

Více informací naleznete zde: http://www.bankabezbarier.cz/

Pokud jste neslyšící či nedoslýchaví, můžete si také pustit krátké video ve znakové řeči od České spořitelny

Tip na další článek: https://www.bankovnikod.cz/nadace-ceske-sporitelny-ocenila-cenou-floccus-odvazne-projekty-jez-meni-spolecnost-k-lepsimu/

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.