Zákazník 2030 – konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Konference Zákazník 2030 - Zakaznické chování
Konference Zákazník 2030 - Zakaznické chování

Kdy: 23. února 2017 / V kolik: od 9:00 do 17:00 / Kde: Na Pankráci 1690/125, Praha 4

ZÁKAZNÍK 2030 – KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět.

Kam směřuje zákaznické chování? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové? Jací jsou zákazníci generace Y a Z? Proč jim nerozumíme? „Náš zákazník – náš pán“ stále platí, nebo jde jen o přežitý citát? Jak se chovat ke svým klientům, být úspěšný a nebýt v podřízené pozici poslušného „otroka“? Může existovat se zákazníky partnerství? Zákazníci už nechtějí jen službu, chtějí zážitek! Ale jaký zážitek? Jeden klik nebo nadstandardní osobní službu?

A co chce váš zákazník, víte to?

Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?

Pro koho je konference Zákazník 2030 určena?

Pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.

„Člověk má povinnost dávat a právo brát“

Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.

Seznam řečníků na konferenci:

  • Petra Průšová – Managing Director Central Europe, Kantar
  • Vladana Augstenová – Certifikovaná sex. asistentka pro handicapované
  • Karel Duchek – Executive Director, Wunderman
  • Prof. MUDr. Josef Koutecký, DrSc. – Čestný host akce, významný lékař
  • Lenka Bartizalová – Head of Operation, BlueLink International
  • Simona Benešová – Site Manager, Skupina BlueLink
  • Jaroslava Pokorná Jermanová – Hejtmanka Středočeského kraje
  • Zuzana Řezníčková – CEO, Luxury Brand Management
  • Ladislav Trpák – Spolumajitel a zakladatel e-shopu ZOOT.cz
  • Ivan Petrův – Ředitel, Brašnářství Tlustý a spol.
  • Lucie Tvarůžková – Zakladatelka Zonky.cz
Recnici na konferenci Zakaznik 2030
Recnici na konferenci Zakaznik 2030

Představení projektu Lucie Tvarůžkové a projektu ZONKY

Lidé lidem – Lidé si uvědomili, že někdy je vhodné vybočit ze systému a obejít banky, přečíst si příběh a půjčit si a navzájem si tak pomoci.

Lucie Tvarůžková studovala žurnalistiku na Karlově univerzitě v Praze a na City University v Londýně. Pracovala jako investigativní reportérka pro různá média, jako korespondentka Hospodářských novin v Bruselu, později se stala šéfredaktorku zpravodajského portálu iHNED.cz a zástupkyní šéfredaktora Hospodářských novin.

Po odchodu z médií začala působit ve startupovém inkubátoru Creative Dock, kde založila a vede on-line platformu na P2P půjčkyZonky.cz. Tento projekt umožňuje lidem půjčovat si mezi sebou peníze za férový úrok bez asistence bank a nebankovních institucí.

Program konference Zákazník 2030

08:20 – 08:50 Registrace účastníků

08:50 – 09:00 Zahájení konference, úvodní slovo

09:00 – 10:45 JAKÝ BUDE ZÁKAZNÍK ZÍTŘKA, JAK S NÍM KOMUNIKOVAT A PEČOVAT O NĚJ?
Petra Průšová/Kantar – Jací budou zákazníci v roce 2030?
Karel Duchek/Wunderman – Zákazník zítřka a komunikace s ním
Simona Benešová + Lenka Bartizalová/BlueLink – Humanly Digital

10:45 – 11:15 Coffee break

11:15 – 13:00 NOVÉ TECHNOLOGIE, CO, JAK A PROČ JINAK?
Ladislav Trpák/ZOOT.cz – Zákazník coby novodobý bůh v matrixu holografické reality
Ivan Petrův/brašnářství Tlustý – Ze sklepa do světa, rok čtvrtý
Lucie Tvarůžková/Zonky.cz – Lidé lidem

13:00 – 14:00 Oběd

14:00 – 15:15 Zuzana Řezníčková/Luxury Brand Management – Specifická očekávání/chování zákazníka v segmentu luxusu – existují?
Jaroslava Pokorná Jermanová/hejtmanka – Občan jako klient

15:15 – 15:45 Coffee break vč. tomboly

15:45 – 17:00 KLIENT JAKO LIDSKÁ BYTOST
Vladana Augstenová/sex.asistentka pro handicapované – Klient se všemi jeho potřebami
Josef Koutecký/čestný host akce – Pacient jako klient
Irena Ondrušová/Lékořice

17:00 Zakončení akce, afterparty

Místo konání konference

Konferenční sál OKsystem
Na Pankráci 1690/125
Praha 4
Jak se tam dostanete? Mapa napoví!

Bližší informace o konání konference na webu: http://zakaznik2030.cz/

Zákazník 2030 – konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
3 (5) 100% Celkem hodnocení