mKonto bankovní účet od mBank – recenze, hodnocení a zkušenosti klientů

Na úvod přinášíme hlavní a stěžejní výhody při založení účtu mKonto od mBank:

  • založení osobního účtu online, z pohodlí domova zdarma
  • vedení bankovního účtu zdarma
  • všechny příchozí a odchozí platby po ČR zdarma
  • 3 výběry z libovolného bankomatu v ČR zdarma (od 1. 9. 2016 všechny výběry z libovolného bankomatu zdarma, stačí si vybrat vždy alespoň 1 500  Kč !)
  • trvalé příkazy i inkasa zdarma
  • výběry v zahraničí v ekvivalentu nad 2500 Kč zdarma
    (od 1. 9. 2016 zdarma již v ekvivalentu nad 1 500 Kč)
  • široká nabídka platebních karet k mKONTU
  • platby z mKonta můžete posílat díky mobilní aplikaci, i když neznáte číslo účtu
  • posílat platby lze přes SMS nebo načtením QR kódu
Založte si zde mKonto ZDARMA

S mKontem neplatíte nesmyslné poplatky jako v některých jiných bankách

Představení osobního účtu mKonto od mBank

Osobní účet mKonto vám přináší maximální pohodlí a příjemné ovládání účtu bez zbytečných a skrytých poplatků jako u některých velkých českých bank.

mBank se na svém webu chlubí informací, že jejich mKonto využívá už přes 600 000 klientů

mKonto bez zbytečných poplatků si můžete založit během pár minut online nebo vám smlouvu doručí kurýr až domů. Využít můžete i kteréhokoliv obchodního místa mBank.

Založení mKonta je samozřejmě ZDARMA.

Dodatečné informace o mKONTU

  • s mKONTEM máte dokonalý přehled o pohybu na účtu díky SMS zprávám a e-mailu
  • účet k dispozici 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu prostřednictvím internetového bankovnictví
  • mobilní aplikace je k dispozici vždy a všude
  • jedno mKonto a až 4 přidružená konta eMax a 4 přidružená konta eMax Plus
  • nepřetržitý servis operátorů mLinky na čísle: 222 111 999
  • na jedno rodné číslo můžete mít otevřeno jen jedno mKonto (sdílet účet lze např. s rodinným příslušníkem, stačí jej ustanovit jako svého spolumajitele nebo disponent)

Založte si zde mKonto ZDARMA

Pro aktivní zákazníky mBank nabízí vedení platebních karet zdarma. Více informací o platebních kartách mBank se dozvíte zde (jestli kartu nechcete využívat, můžete si sjednat účet bez karty nebo si ji bezplatně zablokovat ve svém internetovém bankovnictví). Pro ještě  jednodušší, pohodlnější a rychlejší placení lze sjednat i bezkontaktní platební nálepku.

Vychytávka pro klienty mKonta

  • Rychlé platby bez znalosti čísla účtu

Pokud neznáte číslo účtu příjemce platby, můžete mu poslat platbu na jeho telefonní číslo pomocí mobilní aplikace mBank. Příjemci přijde SMS zpráva a peníze si nechá převést na libovolný tuzemský účet, který si sám zvolí.

mKonto poplatky

Průměrné měsíční poplatky za bankovní účet v ČR (tzv. Klientský index) jsou podle portálu BankovniPoplatky.com úctyhodných 186 Kč (metodikou, kterou použil portál Bankovni poplatky by tento zákazník zaplatil v mBank 32 Kč, tedy téměř 6x méně než je průměr). To znamená, že takový zákazník u mBank ročně ušetří téměř 2 000 Kč. Za rok klienti mBank, na bankovních poplatcích, ušetří dohromady více než 1 200 000 000 Kč.

  • mKonto účet – osobní účet bez zbytečných poplatků za vedení a platby, s bezkontaktní platební kartou a s třemi výběry z libovolného bankomatu měsíčně zdarma (od 1. 9. 2016 můžete vybírat ze všech bankomatů v ČR i v zahraničí zcela libovolně a bez poplatků, stačí si vybrat vždy alespoň 1 500 Kč).
Založte si zde mKonto ZDARMA

Nezávislé srovnání mKonta s ostatními běžnými účty v ČR

mKonto patří mezi špičky na trhu. Potvrzuje to i nezávislé srovnání bankovních účtů na portálu Mesec.cz. Na stránkách Mesec.cz je mKonto porovnané v modelovém příkladu s těmito kritérii: vedení účtu, 2 příchozí platby, 3 odchozí platby, 1 trvalý příkaz, 1 inkaso a 3 výběry z libovolného tuzemského bankomatu, s nabídkami konkurenčních českých bank (ČS, ČSOB, KB, MONETA, FIO, AIRBANK).

Výsledky srovnání bankovních účtů:

BankaNázev účtuMěsíční nákladyPodmínky pro vedení účtu zdarma
 mKonto0 Kč NE
Česká spořitelnaOsobní účet ČS II
(s programem Za důvěru)
178 KčANO
ČSOBČSOB konto172 KčANO
Komerční bankaMůjÚčet147 KčANO
MONETA Money Bank (dříve GE Money Bank)Genius Free & Flexi136 KčANO
FIO BankaBěžný účet bez poplatků90 KčNE
AirbankMalý tarif75 KčNE

Zdroj: www.mesec.cz – ke dni 22. 7. 2016

Předpokládaný obrat v bezhotovostních karetních operacích je alespoň 500 Kč. Od 1. 9. 2016: Předpokládaný obrat v bezhotovostních karetních operacích je alespoň 1 500 Kč a výběry z bankomatu jsou vždy ve výši alespoň 1 500 Kč.

Více informací na mBank.cz/osobni/ucty/mkonto/

Založte si zde mKonto ZDARMA

mKonto a vaše hodnocení, zkušenosti a názory

Níže v komentářích se můžete podělit o vaše zkušenosti a názory na bankovní účet mKonto od mBank. Děkujeme za objektivní hodnocení, rady a tipy k tématu pro další potenciální zákazníky mBANKY a čtenáře našeho finančního portálu BankovníKód!

Nezávazná žádost o: mKonto od mBank zdarma

8 KOMENTÁŘE

  1. Dobrý den. Já mám s touto bankou samé negativní zkušenosti. Jednou mi volala paní, která by se měla naučit zásadám slušného chování, protože se agresivně snažila vymoci na mě souhlas o vydaní jakési zlaté karty, začala se vyptávat na naše rodinné poměry a kdo kdy za kolik nakupuje a proč u nich ještě není můj partner, tak to jsem myslela, že mě omejou, silou vůle jsem se slušně omluvila a že končím náš hovor. Mě tohle vůbec nezajímá. Já se chci se svou bankou dorozumívat elekotronicky, nezajímají mě jejich nabídky. Chci si zrušit elektronicky pojištění ke kartě – ne nejde to, jen telerfonicky. Já nemám čas na nějaké jejich “Dobrý den, váš hovor bude monitorován atd. atd.” a když ji zavčas slušně utnu ať se ani nenamáhá, tak mi pomalu vynadá, že ještě nezačala mluvit. Co je tohle za chování? Praktiky šmejdů. Mějte se a těm co banku doporučují přeji, aby si ještě chvíli užívali, protože pak to přijde…

  2. Dobrý den, když jsem zakládala účet u M Bank tak jsem se informovala u nich, že v okolí nejsou dostupné bankomaty jejich banky a bylo mi od M banky řečeno,že mám výběry zdarma.! A teď platím za každý výběr z jiného bankomatu 29,-Kč, takže asi to je to zdarma :)! To samé i za sms o příchozí platbě, za každou od Vás zaslanou sms platím. Tomu říkám podvod na klientech! Nelíbí se mi jak napřed vše zdarma a potom jedna platba za druhou. A takových podvodů s platbami je víc.

  3. V roce 2014 jsme refinancovali hypotéku na byt u mBank (původně od Modré pyramidy). Na začátku si trochu vymýšleli jaké dokumenty potřebují, ale po cca 6 týdnech jsme ji získali. Tak jsme platili, platili až jsme ji 3. ledna 2019 doplatili. V zástavní smlouvě k mHypotéce bylo uvedeno, že po doplacení zašlou dokumenty pro smazání zástavy na katastru a zrušení vinkulace pojištění nemovitosti do 10 kalendářních dnů po obdržení výzvy. Hned 3.1.2019 jsem odeslal doporučeně dopis do sídla mBank, kde jsem jim oznámil doplacení hypotéky a že žádám o zaslání požadovaných dokumentů. Tak jsem tedy čekal. Dny ply nuly a nic. 30.1.2019 jsem volal na mLinku, slečna nebo paní mi řekla, že vše probíhá automaticky do 30 kalendářních dnů od doplacení hypotéky. Řekl jsem ji tedy, že počkám do následujícího týdne. Volal jsem tedy pak 4.2.2019, 5.2.2019, 8.2.2019, 12.2.2019, 14.2.2019. Stále jsem slyšel sliby, třeba, že to dnes nebo max. zítra odesílají, popř. že zaurgují požadavek na oddělení, které tyto dokumenty odesílá atd… Při těchto telefonátech jsem si občas rýpnul, že jestli by také byli takhle vstřícní ke klientům, kteří by se např. o pár zpozdili s platbou nebo že ve smlouvě jsou tisícové a desetitisícové sankce ze strany klienta, ale pokud něco zkazí banka, tak se nic neděje a samozřejmě to zamluvili… Když jsem je ž ádal, aby na oddělení, které odesílá smlouvy zavolali přímo, tak prý to nejde, opět jsem si rýpnul, že asi chudáci z tohoto oddělení jsou zavření v trezoru a ani jejich kolegové z mLinky se k nim nedostanou :-) Pro dokumenty bych si i zajel na centrálu osobně, ale taktéž toto nejde. 18.2.2019 jsem konečně obdržel dokumenty poštou. Byly odeslány 15.2.2019, ale datum na dokumentech je uvedený 1.2.2019, takže 2 týdny někde ležely. Slušný pořádek :-) Jinak jenom jedna operátorka se omluvila za zdržení, ostatní slovo omluva neznají. V dopise, ve kterém mi dokumenty zasílali se taktéž žádná omluva neobjevila… Před 10 lety byla mBanka super, ale postupem času to bylo od desíti k pěti (poplatek za vedení účtu, když nepoužívá te kartu, zpoplatněný druhý a další převod ze spořícího účtu na normální atd.). Před 10 lety by na mBank platil slogan jiné nízkonákladové, ale úspěšné banky “I banku můžete mít rádi” , ale nyní je to bohužel zkostnatělá banka, které moc nezáleží na klientech.

  4. Opravdu banda amatérů. Je to měsíc co jsem si u nich dával žádost o úvěr. Neposkytli žádné informace, nevyžádali si žádné dokumenty a po měsíci mi napsali, že má žádost byla stornována. Naprosto příšerné jednání s klienty, neseriózní, neprofesionalni. Dále používají neprofesionální praktiky, jako je neinformování o poplatcích za využívání služby kontokorent, apod.by
    Ruce pryč od této banky je důkazem, že vše co je polské stojí za hovno!

  5. Mbanku používám mnoho let, ale brzy s ní skončím, neboť se začíná chovat velmi neseriózně. Důvodem tohoto mého názoru je především to, že aplikují obchodní praktiky, kterými se snaží “nachytat” své klienty a vytáhnout z nich různými drobnými triky nějakou tu kačku.
    Konkrétně zavedli poplatek za převod mezi vlastními účty 29 Kč. Že tento relativně vysoký poplatek nemá moc opodstatněný je zřejmé. Pokud někdo nečte pravidelné změny ceníků jako já (a spoléhá se nepravdivé reklamní slogany jako “jsme banka bez poplatků”), tak je pak na výpisu účtu překvapený. Ale OK. Všiml jsem si toho a rozhodl se učinit opatření, která převody mezi účty minimalizují. Konkrétně jsem se rozhodl zrušit pravidelné spoření. A nastal problém. V elektronickém bankovnictví to nebylo možné. Tak jsem volal na m-linku, kde operátorovi nešel počítač. Tak jsem napsal E-mail. Po poměrně dlouhém dopisování, kde přes můj explicitní požadavek na zrušení spoření jsem dostával všechny možné odpovědi (jen to zrušení nějak pořád nešlo) až nakonec odpověděli, že účet lze zrušit jen po telefonu. Obrnil jsem se trpělivostí a vyčkal na mlince několik minut a účet se mi končeně podařilo zrušit. Potud dobré, akorát stav je teď takový, že účet zrušili, ale co udělali s naspořenými penězi neřekli. Předpokládal bych, že mi je za 29 Kč převedou na můj běžný účet, ale to se nestalo. Tak jsem poslal další dotaz a zatím bez odpovědi. Pro mě tím mBank ztrácí důvěryhodnost a pro mě je důvěryhodnost banky u banky hodně důležitá. Krom toho mi přijde dost nefér i extrémně nevýhodný devizový kurz používaný při platbou kartou v cizí měně nebo soustavné obtěžování s nejrůznějšími “výhodnými” pojistkami, půjčkami a kreditními kartami. To ale tak nějak zapadá do celkového obraz mBanky v mých očích.

    • Nachytat klienty, to jste řekl přesně. Také mi dost často volali a paní měla vyloženě manýry tzv. “šmejdů”. Přecházím teď k Equa bank, tak doufám, že vše bude v pořádku nebudou mě tolik obtěžovat. Navíc jsem si chtěla zrušit pojištění karty a to jen po telefonu. Nemám chuť se s nimi ani bavit…

  6. NO DNESKA TO VYCHLOUBÁNÍ O NULOVÝCH POPLATCÍCH NENÍ ZDALEKA PRAVDA.A ANI TABULKA SROVNÁNÍ NENÍ PRAVDIVÁ.BYL ZAVEDEN POPLATEK 29,00 KČ,
    ALE O TOM SE NIKDE NEDOZVÍTE,ZROVNA JA KO O NAVÝŠENÍ POPLATKU ZA POJIŠTĚNÍ KARTY ZE 29,00 NA 49,00 KČ. TAKŽE BANKA SE ZAČÍNÁ CHOVAT JAKO OSTATNÍ
    – NALÁKKAT KLIENTY NALEVNÝ PRODUKT A PAK POSTUPNĚ PŘITAHOVAT ŠROUBY. ALE NEVYPLTÍ SE VÁM TO,UVIDÍTE.JE TO NESERIOZNÍ.
    PA PA HONZA

  7. Doporučuji tuto banku, jak ste již zde četli, je zdarma a nemá žádné podmínky. Má ji i přítel mé kamarádky a vřele ji doporučuji. Marťa z Ústí

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.